Korzyści z jedzenia śliwek kalifornijskich

Korzyści z jedzenia śliwek kalifornijskich

25 stycznia, 2021 Zakupy 0

Podstawę naszej zdrowej i dobrze zbilansowanej diety powinny stanowić warzywa, owoce i produkty zbożowe. Komponujmy swoją dietę w sposób zrównoważony, ale co równie ważne pyszny. Dobrym pomysłem będzie wprowadzenie do swoich posiłków bakalii. Te naturalne mogą stanowić doskonałą przekąskę w trakcie dnia. Dostarczą nam one wielu cennych witamin i mikroelementów. 

Pyszne śliwki kalifornijskie na przekąskę

śliwka kalifornijskaDo jednych z chętniej wybieranych i lubianych przez wielu rodzajów bakalii zaliczyć możemy suszone śliwki. W sklepach najczęściej znajdziemy tę kalifornijską. Ważne, aby wybierać tylko te naturalne, niesiarkowane. Postawmy na te naturalnie suszone na słońcu. Takie będą nie tylko wyróżniały się walorami smakowymi, ale również dostarczą nam wielu cennych witamin i składników odżywczych. I tak, śliwka kalifornijska dostarczy nam witaminę A, C, E, K oraz witaminy z grupy B. Będą doskonałym źródłem błonnika pokarmowego, magnezu, żelaza, potasu, cynku, manganu, fosforu czy wapnia. Ich regularne spożywanie w ilości kilku sztuk dziennie pozytywnie wpłynie na nasz metabolizm, zapobiegnie nieprzyjemnym zaparciom, wesprze funkcjonowanie układu sercowo-naczyniowego, wzmocni układ krążenia, poprawia wygląd naszej skóry oraz zapobiega pojawianiu się stanów zapalnych w naszym organizmie. Wielość składników odżywczych oraz ich pyszny smak sprawia, że warto dodawać je nie tylko do deserów, ale również i do dań wytrawnych. Mogą one stanowić pyszną i zdrową przekąskę między posiłkami. 

Wprowadzenie do swojej diety suszonych śliwek pozytywnie wpłynie na nasz organizm. Warto postawić na te kalifornijskie. Wyróżniają się one pysznym smakiem. Wybierajmy te w 100% naturalne, pozbawione konserwantów i barwników. Dostarczą nam one wielu cennych witamin i składników odżywczych.