Rodzinna wycieczka i wynajem samochodu

2 marca, 2017 Motoryzacja 0

Wyjazd wieloosobowej rodziny na wakacje to nie prosta sprawa. Przy czwórce dzieci trzeba posiadać naprawdę duże auto by zapakować wszystkie niezbędne podczas wyjazdu rzeczy. Na szczęście problem ten może rozwiązać nam wypożyczalnia samochodów.

Wynajem samochodów dostawczych typu Van

wypożyczalnia samochodów krakówW minione wakacje w końcu pozwoliliśmy sobie na wyjazd w góry. To były nasze pierwsze wakacje z całą czwórką dzieciaków. Niestety za nic nie mogliśmy zapakować się z bagażami do auta. Do tego chcieliśmy siedzieć komfortowo podczas długiej podróży jaka nas czekała. Wraz z mężem postanowiliśmy zatem udać się do wypożyczalni samochodów by znaleźć auto nadające się na długą podróż. Zaproponowano nam Vana, który bez problemu mógł pomieścić naszą szóstkę wraz z walizkami, a dodatkowo mógł być prowadzony przy posiadaniu prawa jazdy kategorii B. Oczywiście pracownicy wypożyczalni szukali auta dostępnego także dla naszego budżetu. Bardzo fajne było to, że przy wypożyczaniu auta na dłużej, otrzymaliśmy zniżkę. Zwykle ceny ustalane są na okres dnia bądź tygodnia. Powyżej siedmiu dni, można cenę negocjować z wypożyczalnią. Ceny poszczególnych aut były zależne również od wyposażenia, te bogato wyposażone kosztowały więcej aniżeli te standardowe. W podstawie każdy pojazd zawierał klimatyzację, radio, poduszki powietrzne, wspomaganie kierownicy oraz elektryczne szyby. Auta o większym standardzie miały takie dodatki jak tempomat czy GPS.

Muszę przyznać, że pomysł wynajmu większego auta na wakacje dla licznej rodziny to dobry pomysł. Wszyscy jechaliśmy wygodnie, dzięki dużej przestrzeni dzieci dobrze zniosły długą podróż. Auto było czyste i komfortowe. Jedyny problem przy większych autach to parkowanie. Wiadomo, że samochód wypożyczony to nie własne auto, więc jeszcze bardziej trzeba uważać by go nie zarysować.