Zamek w Ojcowie wraz z atrakcjami

8 lipca, 2020 Turystyka 0

Moja kilkunastoosobowa paczka znajomych zaproponowała mi wspólny wyjazd wakacyjny. Bardzo ucieszyłam się z tego powodu, ponieważ lubię z nimi wyjeżdżać, a poznanie nowych miejsc i miast zawsze wydaje mi się być czymś niesamowitym.

Zamek w Ojcowie jako ciekawa atrakcja turystyczna

ojców atrakcjeNasza wakacyjna wycieczka była skierowana na południe Polski. Odwiedziliśmy znaczące miejsca dla współczesnej historii Polski, zatrzymaliśmy się kilka dni w Krakowie, a później postanowiliśmy zwiedzić także park narodowy znajdujący się w niedalekiej odległości. Jeżeli chodzi o wieś Ojców atrakcje w niej dostępne były ciekawe i interesujące dla wszystkich uczestników naszej wycieczki. Zatrzymaliśmy się na wynajętym polu namiotowym i rozpoczęliśmy naszą wycieczkę. Najbardziej popularnym miejscem w tym miejscu jest średniowieczny zamek, który został wybudowany z polecenia Kazimierza Wielkiego, aby podczas najazdu z południa pełnił funkcje obronne. Zamek w Ojcowie został wybudowany na skale, podobnie jak inne z tak zwanego systemu „Orlich Gniazd”, które również spełniały funkcje obronne w średniowieczu. Zwiedzanie zamku było bardzo interesujące, dowiedzieliśmy się mnóstwo ciekawych rzeczy o historii tego miejsca, a widok z wzgórza na dolinę przed nami zapierał dech w piersiach. W kolejnym dniu naszej wycieczki, wynajęliśmy rowery i całą grupką postanowiliśmy udać się w rowerową podróż. Zwiedziliśmy wspaniałe groty, jaskinie oraz skały, z których słynie Ojcowski Park Narodowy, a wycieczka rowerowa była niezwykle udana. Cały nasz pobyt w parku narodowym oraz na przepięknych ruinach zamku, sprawił, że do domu wróciliśmy bogatsi o nowe doświadczenia, a cała wycieczka była dla nas bardzo ciekawa i interesująca.

Spędzając wakacje w kraju również możemy odwiedzić miejsca niezwykłe i magiczne. Mnie i moim przyjaciołom udało się spędzić wspaniałe wakacje na południu Polski. Poznaliśmy mnóstwo wspaniałych miejsc, które zrobiły na nas ogromne wrażenie.